Oodi paskanjauhannalle

Miksi sisällön uudistaminen eri kanavilla on tärkeää vuonna 2021?

Jos olet kuullut sen kerran, olet kuullut sen miljoona kertaa: kotisivujesi sisältö on kuningas. Tarkoittaako tämä, että sinun tarvitsee vain julkaista kotisivuillesi artikkeleita, kunnes julkaiset tarpeeksi tietoa, jotta sivustosta tulisi suosittu?

Ei oikeastaan. Ajan myötä blogisi vanhenevat, eikä niillä ole samalaista SEO-kapasiteettia, joka niillä ennen saattoi olla. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki aikaisemmat tekemäsi työt menevät hukkaan.

Laptop, WordPress, WordPress Design, Smartphone

Sisällön uudelleenkäyttö on tapa käyttää aikaisemmin julkaistuja artikkeleita ja päivittää niitä, jotta niiden SEO -arvo nousee ja näin ollen saat tuotettua lisää liikennettä sivustollesi. Mitä enemmän luot liikennettä, sitä enemmän yrityksesi näkyvyys nousee ja sitä mukaa myös tulosi.

Kotisivujesi sisältö on arvokas osa liiketoiminnan markkinointistrategiaa. Voit käyttää sisältöä brändin esittelemiseen, taitojesi ja asiantuntemuksesi mainostamiseen, varmistaaksesi, että sivustosi kävijät resonoivat täysin yleisösi kanssa ja paljon muuta. Vanhan sisällön päivittäminen on digitaalisen markkinoinnin uusi suuntaus vuodelle 2021.

Mitä tarkoittaa vanhan sisällön päivittäminen eli uudelleenkäyttö?

Sisällön uudelleenkäyttö on tapa päivittää vanhaa sisältöä, jota olet jo käyttänyt yhteen tarkoitukseen, ja käyttää sitä sitten toiseen tarkoitukseen. Sisällön uusiminen on osoittautunut tehokkaaksi markkinointistrategiaksi monista syistä. Tämä voi parantaa liiketoiminnan markkinointia, parantaa tuloksia hakukoneoptimoinnissa (SEO), kuten esimerkiksi Google, ja se säästää aikaa ja auttaa yritysten omistajia luomaan vankan online-läsnäolon. Myös nettikasinoiden, kuten NetBet, on pysyttävä pinnalla erittäin kilpailualttiilla markkinoilla päivittämällä sisältöään ja pelejään jatkuvasti.

Miksi sisällön uudistaminen on hyödyllistä SEO: lle?

Hakukoneoptimointi on monimutkainen tehtävä, koska hakukoneet tarkastelevat niin monia kriteerejä valitessaan parhaita hakutuloksia ja säännöt muuttuvat koko ajan. Onneksi kaikkia auttaa vanhan sisällön kierrätys monin tavoin.

Ensinnäkin sen avulla voit sijoittaa resurssit viisaasti ja tavoittaa laajemman yleisön. Oletetaan, että sinulla oli yksi blogikirjoitus, joka toi sinulle paljon liikennettä, ja sen perusteella loit infografiikan ja videon. Tällä tavoin olet lisännyt orgaanista liikennettä mahdollisimman vähän aikaa ja rahaa investoimalla markkinointiin.

Toiseksi sisällön päivitys nostaa SEO-ränkingiä, sillä Google tykkää uudesta sisällöstä. Esimerkiksi, jos nettikasinosivustot tekevät arvosteluja erilaisista sivustoista ja peleistä, voi vanhoja artikkeleita päivittämällä lisätä liikennettä sivustolle ja näin ansaita lisää tuloja.

Kolmanneksi, kun muokkaat vanhoja blogejasi, sinulla on mahdollisuus hyödyntää SEO-tietosi. Ehkä tietyt avainsanat muuttuivat, kun kirjoitit blogia, mutta ne eivät ole enää suosittuja. Voit muokata blogia käyttämällä uusia avainsanatietoja ja kuvia. Muista muuttaa myös kirjoituksesi julkaisupäivää. Kaikki nämä edut yhdessä auttavat tekemään kotisivujesi päivitykseen käyttämästä ajasta sen arvoista.

Auditoi olemassa oleva sisältö

Aloita etsimällä sisältöä, joka parhaiten vastaa nykyisiä tavoitteitasi. Haluatko tavoittaa tietyn yleisön tai myydä enemmän tiettyä palvelua? Ehkä haluat esimerkiksi myydä verkossa tarjoamaasi kurssia. Aloita sisällöstä, joka käsittelee henkilökohtaista online-kehitystä tai kurssin kattamaa aihetta.

Jos artikkeli toimii huonosti, uudistaminen voi muuttaa sen, kun taas jo toimivien vanhojen artikkeleiden uudet päivitykset, auttaa sinua saamaan siitä vielä enemmän irti.

Päätelmä

Tämä on tilaisuusyrityksesi kotisivujen markkinointiin, joka on melkoisen helppoa, sillä vain päivität ja julkaiset vanhaa sisältöä uudelleen.

Toivottavasti olet saanut ideoita tästä artikkelista mahdollisuuksille hyödyntää sisällön uudistamiselle ja ymmärrät, miksi julkaista uudelleen päivitettyä sisältöä.

Kun seuraavan kerran painat julkaisun julkaisemista, älä oleta, että työ on valmis.

Tämä markkinointitapa voi olla vain uusi mahdollisuus, jota sinun on tulisi hyödyntää pystyäksesi luomaan menestyviä hakukonetuloksia. Tämä trendi digitaalisessa markkinoinnissa on selvässä nousussa tulevina vuosina.